I priserna ingår moms med 25%.
Frakt inom Sverige med DHL / Schenker / Ship Link / Posten
Paket skickas med postens avgifter
Swedbank 8032-5,4095278-0
Bankgiro 588-4069
Swish 123 030 08 71
Vid frakt av flera kajaker kontakta kajaktjänst.
Det går även bra att hämta produkter hos oss i Hillared som ligger två mil utanför Borås.
När vi mottagit din order får du automatiskt en orderbekäftelse till din e-postadress med information om din beställning. Kontrollera så att alla uppgifter stämmer. Om du har några frågor om din order är du alltid välkommen att kontakta oss. Tänk på att ha din orderbekräftelse till hands för smidigt hantering.
Normal leveranstid är 3-5 dagar. Under högsäsong kan leveranstiden bli något längre. Du får en bekräftelse via e-post när din order har skickats från oss. Vid förskottsbetalning till vårt bankgirokonto sänds paketet så fort vi kan se att betalningen inkommit. Om varan du beställer är restnoterad, meddelar vi dig beräknad leveranstid. Du har då naturligtvis alltid möjlighet att avbeställa.
Vi reserverar oss för ev. slutförsäljning samt för lagerhållning hos våra leverantörer. Ibland händer det att någon av de varor som du beställt inte finns i lager och blir restnoterad. Detta beror då på att varan då ej finns i lager eller att leveransen är försenad. Kontakta oss om du vill annullera din restnotering eller om du har frågor kring din order/leveranstider.
Mottagaren blir kontaktad av DHL / Schenker/Ship Link via sms eller telefon innan
leverans.De kontaktar mottagaren och levererar
godset enligt överenskommelse.
Kajaktjänst står ej för returkostnader för outlösta paket.
Du har full retur och bytesrätt inom 14 dagar från att du mottagit varan, förutsatt att du inte använt varan och att den returneras i oskadat skick. Alla lappar och etiketter måste sitta kvar samt returnera även varans originalförpackning. När du returnerar eller utbyter dina varor måste du betala fraktkostnaderna för återförsändelsen. Så snart vi har mottagit varorna kommer vi i enlighet med din önskan att skicka dig nya varor eller ge dig full återbetalning. Vi ersätter dock ej för extra fraktkostnader eller andra utlägg.
Så här gör du vid byte/returer
Kontakta oss och uppge ditt ordernummer, vad du önskar returnera och orsaken till det. Om du inte kontaktar oss innan du återsänder dina varor löper du risken att inte få ersättning eller rätt till ett byte.
Vi tar inte ansvar för varor som försvinner under returfrakten.
Vi garanterar att de varor du beställt är felfria vid leveransen. Skulle du få en skadad eller fellevererad vara vänligen kontakta oss så snart som möjligt, dock senast inom 14 dagar, om varan är skadad vid leverans. Vi står självklart för frakten vid felleveranser samt reklamationer.
Vi har en sekretesspolicy och respekterar din personliga integritet. När du beställer en vara behöver vi ditt namn, postadress,telefonnummer samt din e-postadress för att vi ska kunna skicka dig en orderbekräftelse och leverera din beställning. De upplysningar vi får av dig, kommer endast att användas för ovanstående interna ändamål. Vi vidarebefordrar på inga villkor dina uppgifter till tredje part och under inga omständigheter skulle vi få för oss att sälja, byta eller låna ut dina uppgifter.
När du har registrerat dig och är inloggad så har du tillgång till mycket kundinformation under knappen ”Mitt konto” Där kan du ändra din adress, och leveransadress, du ser din orderhistorik och har koll på dina intjänade bonuspoäng och mycket mer.
Minderåriga (under 18 år) får ej genomföra köp utan målsmans godkännande.